Известие

Collapse
No announcement yet.

Лоша миризма от климатика/парното

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    не там бе отляво на шофьора, тва е дясно ! а по м/у другото какво е това ??????
    Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

    Comment


    • #17
      Там не барай- това е датчика за вътрешната температура
      Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

      Comment


      • #18
        Там не ръскай, това ти е датчика за температурата в купето.

        Comment


        • #19
          Виж да нямаш някое умряло животно - ако е от това с никакъв спрей няма да се оправиш, разглабяне му е майката от една мишка може да ти смърди с месеци.
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #20
            Извинявайте ако греша, ама от прочетеното останах с впечатление, че процедурата със спрея не е направена както трябва...
            Правилен начин /който бай дъ уей е описан и на самия флакон/:
            Махаш филтъра на купето и го хвърляш....пускаш климатика на мин. темп и макс. сила на духане и започваш да пръскаш със спрея върху вентилатора, който е точно под премахнатия филтър....пръскаш известно количество, след което промрняш потока на въздъха /например ако досега е духало напред и в краката, променяш го да духа към челното стъкло/ и продължаваш да изпразваш спрея.
            Целта е да изпръскаш целия спрей в колектора на вентилатора и въздуха да премине през всички тяъби на системата.Не се пръска в тръбите а само в колектора!!!...защото микроорганизмите, коити предизвикват смрадта се развиват главно върху охлаждащия радиатор.
            След като спрея свърши, оставяш да подуха още 10-15 мин.
            Поставяш нов филтър и си готов.

            2000 156 SPORTWAGON SELESPEED
            1998 145 1.6 T.SPARK

            Comment


            • #21
              На моя шпрей не пише такова нещо. Само предупреждават да се изчака 15минути преди да се пусне вентилатора, за да не се отровиш от миризмата
              Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от pumukle
                Извинявайте ако греша, ама от прочетеното останах с впечатление, че процедурата със спрея не е направена както трябва...
                Правилен начин /който бай дъ уей е описан и на самия флакон/:
                Махаш филтъра на купето и го хвърляш....пускаш климатика на мин. темп и макс. сила на духане и започваш да пръскаш със спрея върху вентилатора, който е точно под премахнатия филтър....пръскаш известно количество, след което промрняш потока на въздъха /например ако досега е духало напред и в краката, променяш го да духа към челното стъкло/ и продължаваш да изпразваш спрея.
                Целта е да изпръскаш целия спрей в колектора на вентилатора и въздуха да премине през всички тяъби на системата.Не се пръска в тръбите а само в колектора!!!...защото микроорганизмите, коити предизвикват смрадта се развиват главно върху охлаждащия радиатор.
                След като спрея свърши, оставяш да подуха още 10-15 мин.
                Поставяш нов филтър и си готов.
                Аз взех спрей Safety air на фирма Stac Plastic, защото тук друг не можах да намеря , но ще пробвам и по твоя начин
                А на мен ми е интересно защо когато климатика работи не смарди
                sigpicAlfa 156 1.8 TS '00

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Stefan84
                  Първоначално публикувано от pumukle
                  Извинявайте ако греша, ама от прочетеното останах с впечатление, че процедурата със спрея не е направена както трябва...
                  Правилен начин /който бай дъ уей е описан и на самия флакон/:
                  Махаш филтъра на купето и го хвърляш....пускаш климатика на мин. темп и макс. сила на духане и започваш да пръскаш със спрея върху вентилатора, който е точно под премахнатия филтър....пръскаш известно количество, след което промрняш потока на въздъха /например ако досега е духало напред и в краката, променяш го да духа към челното стъкло/ и продължаваш да изпразваш спрея.
                  Целта е да изпръскаш целия спрей в колектора на вентилатора и въздуха да премине през всички тяъби на системата.Не се пръска в тръбите а само в колектора!!!...защото микроорганизмите, коити предизвикват смрадта се развиват главно върху охлаждащия радиатор.
                  След като спрея свърши, оставяш да подуха още 10-15 мин.
                  Поставяш нов филтър и си готов.
                  Аз взех спрей Safety air на фирма Stac Plastic, защото тук друг не можах да намеря , но ще пробвам и по твоя начин
                  А на мен ми е интересно защо когато климатика работи не смарди
                  Защото за да смърди, трябва да има влага, която да разтвори гадорията и тя да се разнесе....като работи климатика, въздуха се изсушава и няма смрад.

                  2000 156 SPORTWAGON SELESPEED
                  1998 145 1.6 T.SPARK

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от pumukle
                    Първоначално публикувано от Stefan84
                    Първоначално публикувано от pumukle
                    Извинявайте ако греша, ама от прочетеното останах с впечатление, че процедурата със спрея не е направена както трябва...
                    Правилен начин /който бай дъ уей е описан и на самия флакон/:
                    Махаш филтъра на купето и го хвърляш....пускаш климатика на мин. темп и макс. сила на духане и започваш да пръскаш със спрея върху вентилатора, който е точно под премахнатия филтър....пръскаш известно количество, след което промрняш потока на въздъха /например ако досега е духало напред и в краката, променяш го да духа към челното стъкло/ и продължаваш да изпразваш спрея.
                    Целта е да изпръскаш целия спрей в колектора на вентилатора и въздуха да премине през всички тяъби на системата.Не се пръска в тръбите а само в колектора!!!...защото микроорганизмите, коити предизвикват смрадта се развиват главно върху охлаждащия радиатор.
                    След като спрея свърши, оставяш да подуха още 10-15 мин.
                    Поставяш нов филтър и си готов.
                    Аз взех спрей Safety air на фирма Stac Plastic, защото тук друг не можах да намеря , но ще пробвам и по твоя начин
                    А на мен ми е интересно защо когато климатика работи не смарди
                    Защото за да смърди, трябва да има влага, която да разтвори гадорията и тя да се разнесе....като работи климатика, въздуха се изсушава и няма смрад.
                    ясно
                    направих го по начина който каза, и засега миризмата изчезна
                    дано не се появи повече
                    sigpicAlfa 156 1.8 TS '00

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от pumukle
                      Първоначално публикувано от Stefan84
                      Първоначално публикувано от pumukle
                      Извинявайте ако греша, ама от прочетеното останах с впечатление, че процедурата със спрея не е направена както трябва...
                      Правилен начин /който бай дъ уей е описан и на самия флакон/:
                      Махаш филтъра на купето и го хвърляш....пускаш климатика на мин. темп и макс. сила на духане и започваш да пръскаш със спрея върху вентилатора, който е точно под премахнатия филтър....пръскаш известно количество, след което промрняш потока на въздъха /например ако досега е духало напред и в краката, променяш го да духа към челното стъкло/ и продължаваш да изпразваш спрея.
                      Целта е да изпръскаш целия спрей в колектора на вентилатора и въздуха да премине през всички тяъби на системата.Не се пръска в тръбите а само в колектора!!!...защото микроорганизмите, коити предизвикват смрадта се развиват главно върху охлаждащия радиатор.
                      След като спрея свърши, оставяш да подуха още 10-15 мин.
                      Поставяш нов филтър и си готов.
                      Аз взех спрей Safety air на фирма Stac Plastic, защото тук друг не можах да намеря , но ще пробвам и по твоя начин
                      А на мен ми е интересно защо когато климатика работи не смарди
                      Защото за да смърди, трябва да има влага, която да разтвори гадорията и тя да се разнесе....като работи климатика, въздуха се изсушава и няма смрад.
                      Ясно
                      направих го по начина, който каза и засега миризмата изчезна
                      дано не се появи повече
                      Благодаря за съвета
                      sigpicAlfa 156 1.8 TS '00

                      Comment


                      • #26

                        2000 156 SPORTWAGON SELESPEED
                        1998 145 1.6 T.SPARK

                        Comment


                        • #27
                          Днес и аз минах през процедурата, съгласно указанията на Доктора и Неокил. По принцип нямах някаква особена миризма откъм климатика, но понеже филтъра не го смених при предната смяна на консумативи и използвах случая да дезинфекцирам сега.
                          Направи ми впечатление, че тоя препарат се пени яко , абсолютно по същия начин, по който се пени и един друг препарат за тапицерия на същата фирма ( Professional ) , с който претирах седалките и тапицериите на вратите и таблото. Миришат по един и същи начин. Предполагам, че все пак има някаква секретна добавка в този за климатика, дето да го отличава, най-малкото, защото е 2 пъти по-скъп от онзи за тапицерията

                          П.С. процедурата я минахме успоредно с един пасат на мой приятел и за сетен път се убедих в злия гений на италианската инженерна мисъл и огромната разлика с този на немската Аз разглобявах 10 мин тая кора под чистачката, а на пасата фитлърът се подаде на 2-рата минута. Обратната манипулация по сглобяването отне същото време
                          _______
                          146 JTD - ex
                          Renault Megane II 1.5 dci - ex

                          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от trustworthy
                            Днес и аз минах през процедурата, съгласно указанията на Доктора и Неокил. По принцип нямах някаква особена миризма откъм климатика, но понеже филтъра не го смених при предната смяна на консумативи и използвах случая да дезинфекцирам сега.
                            Направи ми впечатление, че тоя препарат се пени яко , абсолютно по същия начин, по който се пени и един друг препарат за тапицерия на същата фирма ( Professional ) , с който претирах седалките и тапицериите на вратите и таблото. Миришат по един и същи начин. Предполагам, че все пак има някаква секретна добавка в този за климатика, дето да го отличава, най-малкото, защото е 2 пъти по-скъп от онзи за тапицерията .......
                            Абсолютно си прав! Препаратите са на практика еднакви, само в този за климатика има добавени голямо количество антибактериални и антигъбични агенти...
                            т.е. спокойно можеш да си почистиш тапицерията с преперат за климатик и колата ти ще стане стерилна

                            2000 156 SPORTWAGON SELESPEED
                            1998 145 1.6 T.SPARK

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от pumukle
                              ...Препаратите са на практика еднакви, само в този за климатика има добавени голямо количество антибактериални и антигъбични агенти...
                              т.е. спокойно можеш да си почистиш тапицерията с преперат за климатик и колата ти ще стане стерилна
                              Ами аз си мислех по-скоро за обратното, защото, както може да се види в мосю Бриколаж, препаратът за тапицерия е 2 пъти по-евтин от този за климатика ...е верно че за 10-ина лв става дума, ама все пак е редно да се знае, че тея гъбични агенти са скъпички

                              Иначе сега купето замириса доста добре от двойното действие на тапицерския и този за климата препарати Не е натрапчива миризмата, приятна е. Доволен съм като цяло
                              _______
                              146 JTD - ex
                              Renault Megane II 1.5 dci - ex

                              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                              Comment


                              • #30
                                Ако имаш намерение да кръшнеш с някоя кака, първо я събори в колата с фунгицида
                                Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                                Comment

                                Working...
                                X